NS Soundboard | NS Community
beantwoord

NS Soundboard

  • 7 August 2017
  • 8 reacties
  • 7262 Bekeken

Beste mensen

Tijdje terug heb ik een soort soundboard app
Van de ns Omroepen gehad waarin je de tijden in kon voeren bijvoorbeeld 11.20 uur
En dan kon je bijvoorbeeld dit krijgen.

Dames en Heren
De sneltrein van Nijmegen, Arnhem, en Uitgeest
Van 11.20 uur vertrekt over ongeveer 40 minuten.

Ik vond dit persoonlijk een hele leuke app
Ik gebruikte deze app bij mijn miniatuur treinen.
Ik kon er uren van genieten.

Zou er weer zo'n app gemaakt kunnen worden voor Android google play store?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 14 August 2017, 09:12

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Appie1980, welkom op ons Serviceforum. Eerlijk gezegd ken ik deze app niet, weet je nog hoe deze app werd genoemd? Dan kan ik eens even informeren of mijn collega's hier wat meer over weten.
Ik dacht NS Soundboard. Zeker weten doe ik het niet.
Er zaten ook geluiden bij
Het ding dong geluid voordat het bericht kwam, het omroepbericht wat je zelf in kan stellen met andere knoppen bv tijd en plaats, het fluitsignaal. Er stond als knop 2 poppetjes bij dat staat voor Dames en Heren. En een ? voor het ding dong geluid en er stond een klokje bij om de tijd in te stellen om de trein te laten vertrekken.
En op wat voor device had je die app?
In het geval van een android telefoon, zou je hem misschien terug kunnen vinden.

Google play store openen -> Apps en games -> Mijn apps en games -> Bibliotheek.
Hier vind je dan de apps die je ooit gehad hebt, maar niet meer op je telefoon staan nu.

Mocht je hem nog vinden ben ik erg benieuwd welke app het is 🙂
Heb ik ook gedaan maar ik had hem niet meer terug kunnen vinden.
Ik ga even wat navraag doen. Zodra ik meer weet zal ik je dit laten weten.
Ik heb een terugkoppeling ontvangen. Na wat navraag bleek dit niet door ons te zijn ontwikkeld. Waarschijnlijk heeft een treinliefhebber dit gedaan en komt er binnenkort weer iets vergelijkbaars.

Hoi! Het is 4 jaar later, maar misschien ben je nog geïnteresseerd in de app. De app is niet meer beschikbaar in de play store, maar is nog wel te downloaden met een APK bestand https://apkpure.com/ns-omroep/appinventor.ai_boogwout.NS_Omroep

 

Reageer