Hallo, ik ben altijd een trouwe gebruiker van de trein geweest en heb vertragingen of tegenslagen vaak voor lief genomen. De laatste paar maanden heb ik al veelgebruiker van de trein echter zoveel vertragingen, uitgevallen treinen of absurde omleidingen meegemaakt dat ik niet meer op de NS kan vertrouwen voor punctuele (werk) afspraken. Sorry, maar het moet echt beter, NS!
Uw klachten zijn terecht maar ik vrees dat er niks mee gedaan wordt. En het gaat er niet beter op worden.
Het is helaas inderdaad waar dat de trein als vervoermiddel totaal onbetrouwbaar is geworden. Maar even helaas zijn NS en ProRail doof voor welke klacht dan ook. Beide organisaties zijn alleen maar met zichzelf bezig,
Het is helaas inderdaad waar dat de trein als vervoermiddel totaal onbetrouwbaar is geworden. Maar even helaas zijn NS en ProRail doof voor welke klacht dan ook. Beide organisaties zijn alleen maar met zichzelf bezig,
De moderator van vandaag is zo te zien ook alleen maar met zichzelf bezig vandaag. Nog geen enkele reactie .
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan-in een of andere regio is dat een spreekwoord.
OV is nu eenmaal nog steeds voor een heel groot deel mensenwerk-daar is enorme krapte aan en bovendien (kijk maar rond) is het huidige bestand sterk vergrijsd, dus het zal eerder erger als beter worden. Of wees eens creatief en bedenk eens een echt werkend model dat hierin kan voorzien-niet dat gepapagaai (hersenloos anderen nabouwen) van betaal ze maar meer.
Vergeleken met enkele andere ook zeer nabije landen valt het eigenlijk nog best mee-DB vergoedt pas iets na 60 min verspaetung and dat kost ze tonnen/jr.
Wat een moderator hier nog aan zou kunnen toevoegen? Enkel van die PR-praat van helaas/wedoenbest/morgenallesbeter-etc. Kan elk volwassen iemand zelf al invullen.
De moderators gaan over het proces. Ze houden zich nog nauwelijks met de inhoud bezig. Ze hebben helaas weinig in te brengen bij NS waardoor er met signalen veel te weinig gedaan wordt.
Overigens geen verwijt aan de moderators maar een verwijt aan NS dat het op deze manier gedesorganiseerd is. Een paar jaar terug waren er moderators die allerlei ingangen hadden in de NS-organisatie en dat maakte de community veel nuttiger, interessanter en levendiger.
Nu zitten we eindeloos te wachten op antwoorden en verklaringen. Zo zou er een evaluatie zijn bij NS over het totaal mislukte plan met de fietsreservering afgelopen zomer. Een moderator had zelfs toegezegd die met ons te delen. Nooit meer Iets van gehoord.
Voor een welvarend en dichtbevolkt land als Nederland, dat vaak toch zo trots op zichzelf is hoe goed alles geregeld is en graag als voorbeeld dient, zijn die overmaat aan defecten, storingen en uitval een blamage. Een bekend voorbeeld is de HSL met de al jaren bijna dagelijks gestrande treinen.
Oké, de frequenties zijn veelal hoog, maar als het onbetrouwbaar is heb je daar niet zoveel aan.
Geld terug (of een deel) is natuurlijk prettig, maar veel liever kom je vlot en zonder problemen van A naar B.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.