Opleiding machinist

  • 19 December 2022
  • 7 reacties
  • 623 Bekeken

Hallo allemaal,

 

ik heb de stoute schoenen aangedaan en en gereageerd op de vacature van machinist. Beide gesprekken goed doorgekomen en ook de veiligheidstesten bij  ltp naar tevredenheid afgelegd.

Nu heb ik volgende week de medische keuring maar daar verwacht ik wel doorheen te komen.

Zijn er hier nog mensen die binnenkort met de opleiding gaan starten? 

Of mensen die de opleiding recentelijk gedaan hebben?

Groet Raimond 


7 reacties

Hallo Raimond,

 

Ik heb vorige maand de selectie afgerond en ga eind januari met de machinistenopleiding starten. 

Hoi Mario, wat fijn voor je. Ik heb aankomende week mijn medische keuring en hoop ook op korte termijn te starten. Uit welke regio kom je? En weet je al hoe de opleiding eruit ziet? 

Hallo Raimond,

Alvast veel succes met de medische keuring, al vond ik het zelf niet heel zwaar, dus ik verwacht dat het helemaal goed komt.

Mijn standplaats wordt Maastricht. 

Hoe de opleiding er inhoudelijk gaat uitzien, weet ik nog niet, maar ik heb wel de blog van "Meester Karel's Spoorzichten" gelezen en dat was heel erg leuk en leerzaam om te lezen. Hij heeft een blog bijgehouden vanaf zijn selectie en nog jaren erna. Ik adviseer je echt om dat ook eens te bekijken. 

https://noomen.wordpress.com/

Bedankt, dat ga ik zeker even doen. Succes met de opleiding.  

Fijne feestdagen gewenst.  

Jij ook fijne feestdagen. Laat even weten hoe de keuring is gegaan en wanneer je moet starten. 

Welke standplaats krijg jij?

Dank je, mijn standplaats wordt Nijmegen! Zal ik doen. 

 

Hoi Mario, op 23 maart start de opleiding, dat het duurt nog even maar ik heb er zin in. 

 

Reageer