Oriënteren op functie conducteur | NS Community
beantwoord

Oriënteren op functie conducteur

  • 25 October 2022
  • 5 reacties
  • 477 Bekeken

Ik overweeg te solliciteren naar de functie van HC, maar wil graag een dagje met een conducteur op pad om meer inzicht in de dagelijkse gang van zaken te krijgen. Helaas is het nog niet gelukt om zo’n meeloopdag te organiseren; ik ga van kastje naar muur en weer terug. En nu hoop ik hier een conducteur te treffen die het leuk vindt mij in de praktijk te laten zien waarom het toch zo’n leuk beroep is… :) Standplaats Utrecht.

icon

Beste antwoord door Edwin 25 October 2022, 13:46

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen Petra Vianen en welkom bij de NS Community!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik even niet goed weet of dit nog steeds mogelijk is, maar we hebben meerdere conducteurs actief op de Community die daar hopelijk meer over kunnen zeggen. Onder andere @Loes is vrij actief.

Je kunt natuurlijk altijd naar Utrecht gaan en treinpersoneel op locatie aanspreken of zij iets voor je kunnen betekenen, maar de kans is dan wel vrij groot dat je veel nee zult horen.

Heb je verder al contact gezocht via de Werken bij NS website?

Ja, ‘k heb al van alles geprobeerd. Via recruitment, via klantenservice, conducteurs aanspreken, via servicepunt op CS Utrecht. Het wil nog niet lukken, maar wie weet heb ik hier geluk… Dank voor je reactie!

Reputatie 7
Badge

Ik heb je een berichtje gestuurd 👍

Reputatie 7
Badge

Met hulp van een top teammanager in Utrecht kunnen regelen dat Petra met een collega mee gaat lopen👍

@Edwin 

Dat heb je perfect geregeld, das beter dan wat ik te bieden heb in Eindhoven, want dat was een stukkie verder geweest.

Reageer