Hi allen,
Een korte vraag: Hoe kijkt de NS aan tegen zichtbare lichaamsversieringen voor mensen die solliciteren voor een functie in het werkveld (lees; in en om de stations/treinen)?
Ik zie vaak zat S&V medewerkers en af en toe conducteurs met tattoo's lopen en vroeg mij toch af wat hierin het beleid is vanuit de NS gezien, en dan met name voor hoofdconducteurs. Los van het feit dat ik van mening ben dat iemand ten alle tijde afgerekend moet worden op zijn/haar functioneren in zijn beroep en niet op hun uiterlijke verschijning, ben ik hier toch benieuwd naar. Ik kon nergens duidelijke informatie hierover vinden, of ik heb er overheen gekeken ..
Reden dat ik het vraag is omdat ik zelf gesolliciteerd heb op die functie en wil weten of dat ik eigenlijk per definitie af val of dat het gedoogd word.
Overigens ben ik bereid om de zichtbare tatoeage(op mijn hand) te verbergen als dat gewenst is, maar als er per definitie wordt gezegd dat het een no-go is .. Tja, dan is het voor mij een reden om de sollicitatie stante pede af te kappen uiteraard. Ik heb ook nog enige eigenwaarde uiteraard 😉.
Alle input is uiteraard welkom ..
P.s: Ik wist niet zo goed in welk forum ik dit moest plaatsen, dus excuses bij een foutieve plaatsing ..
Bladzijde 3 / 3
Een paar bloemen en vogels lijken me niet zo'n probleem. iets heel anders wordt het met religieuze en politieke teksten. Persoonlijk vind ik het allemaal niks maar ik ben waarschijnlijk vreselijk ouderwets.
Zou je daar een poortje mee kunnen openen
Van mij hoeft het ook niet, niets mooiers dan de blote huid.
Moet je hem na 8x gebruiken wel vervangen
”Mijn arm voldoet aan UIC918” klinkt wel stoer.
”Mijn arm voldoet aan UIC918” klinkt wel stoer.
Dan maar eens in de twee weken naar Lourdes.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.