Goedemiddag,
Mijn naam is Romy Toepoel en ik ben 22 jaar. Naast mijn studie schrijf ik boeken en in mijn volgende boek gaat het over meisje die op de vlucht slaat voor haar vriendje. Ze vlucht met behulp van verschillende treinen en hotels.
Ik heb een vraag aan u. Zou u een aantal vragen willen beantwoorden? Ik kan de vragen via de mail sturen maar het kan ook natuurlijk telefonisch ect.
Als u vragen heeft, stel ze gerust. Alvast bedankt voor het lezen van deze mail en wie weet ook de antwoorden op mijn vragen!
Dit zijn de vragen:
- Stel u ziet het meisje die gevlucht/vermist is. Wat zou u dan doen?
- Stel u benadert haar en hoort haar verhaal aan. Wat doet u dan vervolgens.
- Stel u ziet het meisje die gevlucht/vermist is en het is bekend dat ze mishandelt werd door haar vriendje. Wat zou u dan doen? Zou u de politie bellen of zou u haar laten gaan of iets anders?
- Stel de politie komt bij u en vraagt of u het meisje heeft gezien (u hebt haar gezien). Zou u dan eerlijk antwoord geven of houdt u uw mond?
- Als een (voor u onbekende persoon) vriend/vriendje/familie/vriendinnen u de vraag zou stellen of u haar heeft gezien. Zou u de vraag dan beantwoorden? Zo ja waarom? En zo niet, waarom niet?
Alvast bedankt!
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Romy Toepoel
Eigenaar Romy’s Boeken
Mail: romytoepoel.boekbestellen@gmail.com