beantwoord

trein machinist

• 26 februari 2020
  • 13 reacties
  • 377 Bekeken

Hoi ik heb gesolliciteerd voor treinmachiniste en heb telefonisch interview. Mega nerveus er voor. 
iemand nog tips? En technisch inzicht ?! Vind dat zo,n rot vraag wat kan je daar op zeggen? Ik ben geen monteur maar bepaalde dingen snap ik en anders leer ik dat graag. 

icon

Beste antwoord door Jeroen 26 februari 2020, 23:28

Het meest belangrijke voor je telefonische interview is je motivatie, WAAROM wil jij machinist worden ???

En er wordt echt verwacht dat je dat echt goed onderbouwt en dat ook duidelijk wordt wat er van je verwacht wordt als machinist zijnde.  Daarnaast wordt er nog aangegeven dat je natuurlijk ook de mindere kanten (aanrijding persoon) van machinist zijn kunt meemaken en dan wordt er gevraagd hoe je daar instaat.

Dus vooral heel goed de topics napluizen hier, filmpjes kijken om voor jezelf goed te onderbouwen wat er nu zo geweldig is aan machinist zijn.

Succes in ieder geval.

Bekijk origineel

13 reacties

Badge

Het meest belangrijke voor je telefonische interview is je motivatie, WAAROM wil jij machinist worden ???

En er wordt echt verwacht dat je dat echt goed onderbouwt en dat ook duidelijk wordt wat er van je verwacht wordt als machinist zijnde.  Daarnaast wordt er nog aangegeven dat je natuurlijk ook de mindere kanten (aanrijding persoon) van machinist zijn kunt meemaken en dan wordt er gevraagd hoe je daar instaat.

Dus vooral heel goed de topics napluizen hier, filmpjes kijken om voor jezelf goed te onderbouwen wat er nu zo geweldig is aan machinist zijn.

Succes in ieder geval.

Bedankt jeroen! 
Kan ik wel wat mee

Goedemorgen Senna0811. Welkom bij de NS Community.

Heel veel succes met het interview!

Het gesprek gehad en alles was super

goed. Ze wilt met me verder maar…. vacature zit vol dus moet hopen dat iemand afvalt! 🤔😪

beetje een domper. 

Badge