Skip to main content

Beste,

Mijn naam is Booth en voor mijn opleiding leisure & event management maken ik en mijn groep over een subcultuur. Onze subcultuur is treinspotters. Nu weten wij niet zo goed hoe wij met deze community in contact moeten komen. Mijn vraag is dus als volgt, zijn er hier mensen die ons in contact kunnen brengen met treinspotters, of dat er plekken zijn die wij kunnen bezoeken.

Fijne dag!

Weet u zeker dat treinspotters onder  de noemer subcultuur vallen?


Neem een kijkje op de website Somda.nl en leg je vraag via het forum aldaar nog eens voor. Er zijn ook diverse facebook-groepen voor spotters die je kan vinden als je op facebook zoekt naar 'treinspotters'. Succes met je project! 😁


Volgens mij zijn treinspotters gewoon hobbyisten en vallen die niet onder een 'subcultuur'. Maar goed ik denk dat je eerst een green light moest krijgen van je opleider, dus het zal wel 🙂.

Je kan op letterlijk elk station staan en er eentje tegen komen, het is maar net of er leuke treinen op de planning staan.

Ik vermoed dat je ze vaker ziet op grote stations en stations met veel goederentreinen.

In Rotterdam Centraal heb ik er al een hoop gezien, maar zelfs in Middelburg, Woerden en Goes. Het kan dus echt overal.

 


Anders kan je ook altijd een verzoek doen op onze X of Facebook. In het verleden waar hier wel wat spotters actief, maar dat is helaas alweer een tijdje geleden.


Reageer