Hello
Ik heb een nieuw abonnement gekocht, maar ik heb mijn kaart nog niet ontvangen, waarom?Volgens uw e-mail had ik het op 6 april moeten ontvangen
Hello
Ik heb een nieuw abonnement gekocht, maar ik heb mijn kaart nog niet ontvangen, waarom?Volgens uw e-mail had ik het op 6 april moeten ontvangen
Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op over hoe reizen die binnen het abonnement vallen.
Mogelijk ontvang je de kaart door de Paasdagen later. De kaart wordt verstuurd door OV-chipkaart. Contactgegevens vind je op www.ov-chipkaart.nl je kunt daar ook een account aanmaken. Aan te raden om status bij vervanging te volgen.
In principe zou je per ingangsdatum abonnement kunnen reizen op een andere persoonlijke kaart (mocht je die toevallig hebben) maar helaas heeft de NS die optie bij https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug.html eruit gesloopt.
Nu kan je alleen nog kiezen voor ‘anonieme kaart’ (en Betaalpas is toegevoegd).
Als Reden van declaratie ‘Beste NS, ik heb mijn nieuwe kaart nog niet ontvangen’ zou ook welkom zijn, maar die weten van niets en verwijzen je beleefd naar TLS/OV-chipkaart, en die verwijzen weer naar PostNL of Sandd of hoe die kaarten ook verzonden worden (als er eentje onderweg is)…
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.