Het heeft niks te maken met werkzaamheden, maar is een foutje in een deelsysteem van de reisinformatieketen. Het zal met uiterlijk een week weer normaal zijn, als het betreffende deelsysteem weer een update met de juiste gegevens krijgt.
Het heeft niks te maken met werkzaamheden, maar is een foutje in een deelsysteem van de reisinformatieketen. Het zal met uiterlijk een week weer normaal zijn, als het betreffende deelsysteem weer een update met de juiste gegevens krijgt.
Top @Julian dank voor die uitleg!
Die ‘uiterlijk een week’ nemen we desnoods met wat zout
Dan had ik het mis, Mea Culpa, het leek er op dat het sinds de "knoop" 1100/900 dat het niet was gewijzigd
Hele begrijpelijke aanname, hoor :-)
Dit foutje blijkt er al een tijd ingezeten te hebben, als ik het goed begrepen heb, maar was nergens zichtbaar omdat die info uit het betreffende deelsysteem nog niet gebruikt werd voor de reisinformatie. Sinds een paar dagen dus wel, en toen werd het foutje opeens pijnlijk zichtbaar
Maar goed, het probleem is dus bekend, de data update komt eraan en het zou volgende week weer goed moeten gaan.
Ach, die week, in het verleden durfde men het überhaupt niet aan en was het wachten op het volgende wijzigingsblad.
Stapje voor stapje gaat NS vooruit.