Absurde dure prijzen eten en drinken Kiosk NS


Het valt op dat de prijzen van eten en drinken bij de NS Kiosk en van de AH to go absurd omhoog zijn gegaan.

 

Waar ligt de grens? 

 

Het lijkt onderhand afzetterij te worden al die hoge prijzen om over andere dagelijkse dingen die omhoog zijn gegaan maar even te zwijgen.

 

Wat vinden jullie hier eigenlijk van want soms merk ik om mij heen dat mensen hun schouders ophalen van tsja het is het niet anders dus accepteren ze alles maar. 

Waar halen jullie nu eigenlijk je koffie of broodjes als je met het OV gaat reizen?

 

Ik ben benieuwd naar de reacties!


26 reacties

Reputatie 6

Je merkt het vooral als je voor je een NS personeelslid een kopje koffie koopt voor 35 cent en jij het 9 voudige af mag tikken (ik gun het het personeel natuurlijk wel, bij ons is de koffie op kantoor gratis) maar idd 3 euro voor een bak zwarte koffie, die neem ik wel van huis mee

Om het nog iets erger voor je te maken, het is zelfs maar 30 cent 😜 In het verblijf is ook wel gewoon gratis koffie, maar die is minder lekker.

Ja nu vind ik echt helemaal erg, zeker je nu heerlijke gratis drab van de baas hebt 😂

Reageer