Skip to main content

Je zou zeggen dat als je een fietsenstalling laat bouwen bij een station waarbij de roltrappen zich in de open lucht bevinden, zoals bij de stalling Stationsplein in Amsterdam, dat die dingen dan ook weersbestendig zijn…

Zo niet in Amsterdam dus blijkbaar, waar het rubber van de leuningbanden lekker in de zon stond te bakken vandaag en kennelijk zacht werd. Eenmaal boven had ik zodoende één zwarte hand. Poetste er ook niet erg makkelijk weer af trouwens. Betrof de westelijke uitgang van die stalling.

Opvallend is overigens ook dat die roltrappen alleen Engels spreken. Net voor het einde krijg je een melding “Attention, you are reaching the end of the travelator” te horen.

Goedemiddag Daniel.

Zou je specifiek aan kunnen geven welke roltrap het betreft? Ik kan geen algemene melding doorzetten overal alle roltrappen die in de zon staan helaas.

Excuses voor het ongemak!

Het was, bij de uitgang aan de westzijde, de meest rechter roltrap gezien als je omhoog gaat. Dat zijn er dan alsnog twee, maar volgens mij was het degene van het tussenverdiepinkje op grachtniveau naar straatniveau.

Die dingen zijn zover ik zag niet genummerd ofzo.

Ik ga je informatie verwerken in een melding. Bedankt voor het doorgeven!

Reageer