Skip to main content
Antwoord

Amber Alert informatieborden

• May 18, 2025
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Vandaag zag ik weer wat bijzonders in Goes.

In het gele vak waar normaal storingen staan op informatieborden stond dit keer een Amber Alert, ik heb het nog nooit eerder gezien er vroeg me dus af hoe lang dit al bestaat?

Mocht het al een tijdje bestaan dan zie ik het als iets postiefs dat ik het nooit eerder heb gezien.

Beste antwoord door Daniël NS

Ik heb helaas geen exact moment wanneer dit initiatief begonnen is, maar dit is al enkele maanden actief! Zeker positief dat je het nog niet eerder gespot hebt dan. 😊

3 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 18, 2025

Ik heb helaas geen exact moment wanneer dit initiatief begonnen is, maar dit is al enkele maanden actief! Zeker positief dat je het nog niet eerder gespot hebt dan. 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Koploper**
  • May 18, 2025

Is dit dan ook zichtbaar in de treinen? Dat lijkt me namelijk wel zo handig, aangezien reizigers daar vooral zitten.

Misschien kan de conducteur zelfs zo af en toe eens wat omroepen.

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • May 18, 2025

Is dit dan ook zichtbaar in de treinen?

Ja, dat kan! Verder zet ik je feedback over de omroepen door!