beantwoord

Amsterdam CS fietsenstalling IJzijde west alleen voor jaarabonnementhouders?

  • 6 March 2023
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Regelmatig zet ik mijn fiets in de fietsenstalling IJzijde west-Amsterdam CS, ik heb daar ook een ‘stallen op rekening’. Daarnaast heb ik een NS-abonnement. Zondagochtend (5 maart 2023) checkte ik mijn fiets in, onder toeziend oog van een vriendelijk gedag zeggende medewerker. ‘s Avonds checkte ik mijn fiets uit, waarna de medewerker van die avond (dus een andere medewerker) plots voor mij kwam staan en snauwde: “Dit is de laatste keer dat je hier je fiets stalt.” Volgens hem was de stalling alleen voor jaarabonnementhouders. Ik was erg geschrokken en voelde me geïntimideerd door zijn woorden en houding. Wat is dit? Klopt het dat deze stalling alleen voor jaarabonnementhouders is?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 March 2023, 11:37

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo els39 en welkom bij de NS Community,

 

Bij de stalling Ijzijde West kan je ook met stallen op rekening of NS Flex je fiets stallen. Het is zeer naar dat je onterecht bent aangesproken hierop. Ook is het spijtig dat je je hierdoor geïntimideerd voelde. Hopelijk overkomt je dit niet nogmaals. Ik zal je signaal doorzetten dat dit is gebeurd.

Dank je wel voor je reactie, Eryt. Hopelijk gebeurt dit inderdaad niet nogmaals, hoewel ik niet echt relaxed de fietsenstalling meer in loop. Gelukkig weet ik nu zeker dat ik niets verkeerds doe.

Reputatie 7
Badge +3

Jaarabonnementhouders hebben gegarandeerd plaats, dus het lijkt me dat daar een apart gedeelte voor gereserveerd moet zijn. Misschien heb je je fiets daar per ongeluk neergezet?

Nee hoor, hij stond gewoon op een algemene plek. 

Badge +3

Er zit geen sticker op je fiets?

Reputatie 7

En was het een medewerker ? Naast de tientallen Jezussen en Napoleons heb je ook nog een hele zooi “NS-medewerkers” los rond lopen. Het blijft immers Amsterdam.

Reageer