anonieme ov kaart

  • 2 December 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Hoi, ik heb gister bij een apparaat op utrecht centraal een anonieme ov kaart gekocht maar na ik had betaald kwam er geen kaart uit. Ze zeiden dat ik via de klantenservice mijn geld kon terug krijgen. Mijn naam is elza rous en heb op 1 december om 15:26 bij afgifte punt 897.203 op Utrecht centraal heb ik deze kaart gekocht plus 4 euro saldo maar er kwam dus alleen een bonnetje uit en geen kaart. Graag zou ik de 11,50 euro terug gestort krijgen, is dit mogelijk.

Hieronder voeg ik een foto toe van het bonnetje.

 

vriendelijke groet,

 

Elza Rous

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Neem hiervoor even contact op met 030 7515155, Klantenservice. Wij kunnen hier niet bij deze gegevens, dit is een reizigersforum. Het helpt als u weet welk automaat het was.

Reageer