Bagagekluizen

  • 27 June 2023
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Bagagekluizen, het aantal hiervan zou uitgebreid kunnen worden.

Het valt op dat, anders dan in omringende lidstaten van de Europese Unie, nogal eens op middelgrote en kleine stations geen bagagekluizen zijn te benutten.

Vanuit een oogpunt van '’servicedesign'’ moet worden overwogen dit aanbod fors uit te breiden.  Ik merk vaak niet met de trein te gaan in geval onduidelijk voor me is dat ik voor een kort ommetje even mijn bagage ergens in een kluis kan stallen. Ik vind dat dit een standaard dienstverlening op elk station hoort te zijn. Een abonnement op het gebruik van de kluizen zou ook ideaal zijn.

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Trouwe Klant67,

Het zou inderdaad handig zijn als je de bagage even in de kluizen kwijt kan. Ik heb jouw bericht intern doorgezet zodat dit in behandeling wordt genomen. Hierover ontvangen we verder geen terugkoppeling meer, maar wellicht zie je in de toekomst ook kluizen op de stations waar ze nog niet zijn. Bedankt voor jouw suggesties!

Reputatie 7
Badge

Hangt er ook van af wanneer je op het station komt. Tijdens weekends kan het voorkomen dat alle kluizen bezet zijn. Een garantie op een vrije kluis is er nooit.

Reageer