beantwoord

Bagagekluizen station Maastricht

  • 12 August 2023
  • 4 reacties
  • 356 Bekeken

Ik was vanmorgen in Maastricht en wil daar de komende tijd vaker naar toe met fiets en rugzak. De rugzak wil ik dan achterlaten in een bagagekluis, maar ik realiseerde me opeens dat op de plek waar deze kluizen vroeger stonden, nu al een een tijd een piano staat.

Dus… onderzoek gedaan op de site van NS waar de kluizen dan nu staan. Volgens de plattegrond op de site staan de kluizen momenteel midden tussen de goederensporen; daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen!!!

Daarom via de chat contact gezocht, maar de vriendelijke medewerker kon me ook niet verder helpen. Ook kon hij me niet in rechtstreeks contact brengen met het station; het telefoonnummer dat hij had, was niet meer in gebruik (zelf gebeld). 

Weet iemand:

  1. waar de kluizen nu staan?
  2. een manier om te te achterhalen of de kluizen nog in gebruik zijn en waar ze dan staan?
  3. hoe in contact te komen met medewerkers van het station zodat ik zelf uit kan zoeken of er nog kluizen zijn?

Groeten,

Robert

icon

Beste antwoord door danhub 12 August 2023, 18:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5

Ja, er zijn nog bagagekluizen op het station in Maastricht. Ik heb er kortgeleden nog eentje gebruikt. Tegenover de hoofdingang, vlak naast/links van de servicebalie. 

Ja, er zijn nog bagagekluizen op het station in Maastricht. Ik heb er kortgeleden nog eentje gebruikt. Tegenover de hoofdingang, vlak naast/links van de servicebalie. 

Weet waar je bedoelt. Tussen de servicebalie en de trap naar de passerel (brug over de sporen) en de doorgang naar spoor 3. Thanks hiervoor!!!

Hier zegt de NS zelf dat de kluizen staan… :-)

 

Badge +3

Haha, goede vondst 🤣

Reageer