beantwoord

bakfiets stallen Rijswijk

  • 19 September 2023
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hallo allemaal. Kan ik mijn bakfiets stallen in de bewaakte zelfservice fietsenstalling op station Rijswijk (ZH)? Jaar Stalling Abonnement  voor buitenmodelen is niet beschikbaar. Maar hoe gaat over Stellen op rekening? Regels zegt dat: “Stallen op Rekening geldt ook voor Buitenmodelfietsen indien de Medewerker van de Stalling bij het uitchecken de optie Buitenmodelfiets selecteert met de bijbehorende tarieven zoals vermeld in de Tarieflijst”. Maar tarieven zijn hetzelfde (voor “gewoon” en buitenmodelen) en het is zelfservice fietsenstalling (geen medewerkers). Op de vloer binnen  zie je juist en plek met anderen kleur en teken van bakfiets. 

icon

Beste antwoord door MoDe 19 September 2023, 09:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor buitenmodelfietseen waaronder bakfietsen zijn hogere tarieven dan die worden weergegeven voor de de NS-stalling in Rijswijk. Daar worden alleen tarieven voor gewone fietsen weergegeven. Op grond daarvan zou ik zeggen dat het stalling van bakfietsen daar niet mogelijk is.

Wat staat er bij de stalling zelf aangegeven? Past een bakfiets door de ingang?

Bedankt. De bakfiets past door de deur. Tarieven op zelf service stalling is hetzelfde voor gewoon fiets en bakfiets (zie de Fito beneden ). In de ingang deur (buiten kant) zie je de rond teken: buitenmodelen mag, MAAR binnen op de muur is er rond teken: buitenmodelen niet mag. Echt raar, en geen medewerker is om hem te vragen.
 

 

Reageer