Bedankje aan alle Medewerkers van de klantenservice!

  • 26 September 2023
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Reputatie 2

Beste meneer/mevrouw,

Op zondag nacht (24-25 sept 2023) heb ik met mijn elektrische rolstoel vastgestaan op het perron 2 en 3 van centraal station in Tilburg. Ik reisde met de sprinter van Eindhoven CS naar Tilburg. Omdat de nieuwe sprinter gelijkvloers is met een automatische uitschuif trede, ben ik zelfstandig gaan reizen, zonder reisassistentie. Sinds dat de nieuwe sprinters er zijn, doet ik dat vaker. Bij aankomst in Tilburg kwam ik er pas achter dat de lift defect was, ik had dus niet de mogelijkheid om het station te verlaten.

Samen met u, de politie en de brandweer is het uiteindelijk gelukt om mij en mijn elektrische rolstoel van het perron af te krijgen, zodat ik alsnog naar huis kon.

Omdat ik zo verrast was bij aankomst, omtrent de defecte lift, had ik zoiets van … waarom staat dat niet in de NS App? Ik zei tegen uw collega dat dit wel fijn zou zijn, zeker omdat steeds meer mensen met een beperking zelfstandig willen reizen. Indien mogelijk, ook zonder reisassistentie. Uw collega gaf aan dit mee te nemen.

Vandaag heb ik de NS App eens goed doorgespit en wat blijkt, informatie omtrent defecte liften e.d. staan wel in de App vermeldt. Echter moet de functie reisassistentie wel aanstaan. Als ik dit had gedaan, dan was ik uitgestapt bij Tilburg Universiteit en dan was er niks aan de had geweest.

Hierbij mijn welgemeende excuses. In de toekomst zal ik eerst kijken via de functie reisassistentie in de App of er problemen zijn, op het traject waar ik wil reizen.

Zoals ik al eerder zei, het is gelukt om mij van het perron af te krijgen. Dit allemaal dankzij de hulp van de hulpverleners en uw ondersteuning via de telefoon en achter de schermen. Nogmaals bedankt.

Waarschijnlijk komt mijn bericht niet gelijk terecht, bij de mensen die mij afgelopen zondagnacht hebben ondersteund. Maar wilt u dit bericht aan hen doorgeven. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ad van de Wouw


5 reacties

Goedemiddag ShortyXL,

Fijn om te lezen dat het is gelukt om van het perron te komen. Informatie over defecte liften is inderdaad beschikbaar, maar ik kan me voorstellen dat je deze niet direct hebt gevonden. Mooi dat mijn collega's je samen met de hulpdiensten een oplossing hebben kunnen bieden. Ik zal je bedankje doorzetten naar de juiste afdeling. Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +3

Fijn dat je zo goed geholpen bent. En dankjewel voor de informatie waar je een overzicht van defecte liften kunt vinden. Niet iedereen heeft reisassistentie nodig maar moet misschien wel gebruik maken van lift.

Goedemiddag ShortyXL,

Fijn om te lezen dat het is gelukt om van het perron te komen. Informatie over defecte liften is inderdaad beschikbaar, maar ik kan me voorstellen dat je deze niet direct hebt gevonden. Mooi dat mijn collega's je samen met de hulpdiensten een oplossing hebben kunnen bieden. Ik zal je bedankje doorzetten naar de juiste afdeling. Fijne dag!



Het is inderdaad fijn dat TS goed is geholpen. Maar is het niet een idee om naast het compliment ook door te geven dat een overzicht van defecte liften eens op een vindbare plek in de app moet worden gestopt? Niet iedereen heeft reisassistentie nodig. Zelfs het GVB in Amsterdam heeft het vindbaar gemaakt in hun app.

Reputatie 4

Het is lief dat je excuses maakt, maar die liften moeten het gewoon doen. Technisch personeelsgebrek of onderdelen schaarste terzijde. Fijn dat je bent geholpen. 

Goedemiddag ShortyXL,

Fijn om te lezen dat het is gelukt om van het perron te komen. Informatie over defecte liften is inderdaad beschikbaar, maar ik kan me voorstellen dat je deze niet direct hebt gevonden. Mooi dat mijn collega's je samen met de hulpdiensten een oplossing hebben kunnen bieden. Ik zal je bedankje doorzetten naar de juiste afdeling. Fijne dag!



Het is inderdaad fijn dat TS goed is geholpen. Maar is het niet een idee om naast het compliment ook door te geven dat een overzicht van defecte liften eens op een vindbare plek in de app moet worden gestopt? Niet iedereen heeft reisassistentie nodig. Zelfs het GVB in Amsterdam heeft het vindbaar gemaakt in hun app.



Okay, een dusdanig goede suggestie dat er nog geen kwartje is gevallen… Waarom moet dit zo ingewikkeld? 

Reageer