beantwoord

Bewaakte stalling Amstelstation (helaas) weer dicht

  • 10 September 2023
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Beste NS,

Ik en enkele forenzen stonden 4 en 6 september 2023 rond 6.35 uur weer eens voor een gesloten deur bij de bewaakte stalling van het Amstelstation. Ongetwijfeld door ziekte of reden van persoonlijke aard bij personeel, maar wanneer komt er eens een back up-plan? De deur van mijn werkgever blijft ook niet gesloten wanneer ik plots uitval.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 13 September 2023, 09:00

Bekijk origineel

4 reacties

Oh jee, wat ontzettend irritant. Ik ga hier gelijk achteraan en hoop meer informatie hierover te verkrijgen. Mede ook om dit onder de aandacht te brengen om dit (hopelijk) in de toekomst te verhelpen.

Zodra ik meer informatie heb laat ik van mij horen.

@Tomas NS dankjewel voor je snelle reactie. Ik en medeforenzen wachten het af.

Goedemorgen!

Ik heb dit nagevraagd bij de betreffende districtmanager en die geeft aan dat de verlate openingen vorige week twee losstaande incidenten zijn, maar dat ze wel allebei te maken hebben met onvoorziene personele omstandigheden waardoor de ochtendopening niet kon worden gered. Het team en de districtmanager betreuren de situatie ten zeerste en het heeft hun aandacht. Zij zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurd.

Met andere woorden: het betreffen (bijzonder spijtig) incidenten en men is er druk mee bezig om dit te voorkomen. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak!

@Tomas NS dank voor je reactie en inzet (ook van team en districtmanager). Op naar het back up plan 😉

Reageer