beantwoord

Bewaakte stalling Amstelstation nu voor derde keer dicht

  • 15 March 2023
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Beste NS,

Nu 14 dgn na mijn laatste post stond ik vanochtend rond 6.40 uur weer voor gesloten deur bewaakte NS stalling Amstelstation. Wat is daar toch aan de hand? Kan stationsbeheerder deur niet openen?

icon

Beste antwoord door Tamzin 15 March 2023, 13:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Beste NS,

Nu 14 dgn na mijn laatste post stond ik vanochtend rond 6.40 uur weer voor gesloten deur bewaakte NS stalling Amstelstation. Wat is daar toch aan de hand? Kan stationsbeheerder deur niet openen?

Ik neem aan dat het personeelstekort is. Bij ziekte van de stallingsmedewerker is er dan waarschijnlijk niemand anders beschikbaar. NS zou natuurlijk ook deze stalling kunnen omzetten naar een stalling die uitsluitend met camera's bewaakt wordt. Daar hangen dan wel weer andere bezwaren aan omdat in dat soort stallingen nogal veel diefstallen en vandalisme plaatsvind.

Beste NS,

Nu 14 dgn na mijn laatste post stond ik vanochtend rond 6.40 uur weer voor gesloten deur bewaakte NS stalling Amstelstation. Wat is daar toch aan de hand? Kan stationsbeheerder deur niet openen?

Wat er aan de hand is is wel duidelijk. De medewerker die de stalling moest openen was er niet (op tijd). Dat kan allerlei oorzaken hebben: zich verslapen, zich ziek gemeld, geen vervoer, geen tijd, etc.

Ter vergelijking: ik moest vorige week bij PostNL een pakje ophalen op een pakketpunt. Open van 9 tot 18 uur, maar ik stond om 10 uur voor een dichte deur. PostNL gebeld en die zeiden dat het pas rond 12 uur open ging omdat de medewerker eerst zijn vader moest wegbrengen omdat diens auto kapot was.

@Henkpeetersen wellicht, maar tot 1.5 maand geleden nooit probleem

@Tamzin hoe het ook zei, ik kan op mijn werk ook niet de deur gesloten laten, er is back up bij mijn uitvallen/te laat komen/ziekte. Ieder (groot) bedrijf heeft toch wel back up plan?

 

Reputatie 7
Badge

Bij veel bedrijven hebben ze echt wel een probleem als iemand niet komt. 

@Henkpeetersen wellicht, maar tot 1.5 maand geleden nooit probleem

@Tamzin hoe het ook zei, ik kan op mijn werk ook niet de deur gesloten laten, er is back up bij mijn uitvallen/te laat komen/ziekte. Ieder (groot) bedrijf heeft toch wel back up plan?

Veel bedrijven kan het weinig schelen. Kan en af toe gebeuren is de mentaliteit. De klant moet niet zo zeuren.

 

@Tamzin taalfout mijnerziijds en krijg post niet bewerkt: het moet zijn: hoe het ook zij 😉

 

 

Reageer