beantwoord

Camera toezicht Station Heeze?

  • 4 February 2023
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Binnen twee maanden tijd is op de parkeerplaats van station Heeze mijn tankdop vernield en de benzine uit mijn auto gestolen. Dit had mogelijk voorkomen kunnen worden als er camera toezicht zou zijn op dit station of op de aangelegen parkeerplaats. Zouden jullie kunnen kijken of dit binnenkort mogelijk is, zodat ik weer veilig naar station Heeze kan en daar mijn auto kan plaatsen, zodat ik zonder zorgen de trein kan nemen.

icon

Beste antwoord door MoDe 4 February 2023, 19:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Van wie is die parkeerplaats, van NS of van de gemeente of particulier? Als deze niet van NS is zul je je tot de eigenaar moeten wenden.

Cameratoezicht wordt niet zomaar ingezet. Daar komt nogal wat voor kijken aan toestemming, privacyregels, vergunningen.

Wanneer iedereen die met diefstal, vandalisme e.d. te maken heeft gekregen of krijgt aangifte doet, dan is er meer kans dat er preventieve maatregelen genomen gaan worden. Tot die tijd zul je zelf jouw tank moeten beveiligen.

Hoi, bij mij is hetzelfde afgelopen week (donderdag op vrijdagnacht) overkomen. De tweede keer in 1,5 maand tijd. Ik heb er aangifte van gedaan bij de politie. 

Camera's hebben geen enkele invloed op diefstallen, ze trekken zich daar totaal niets meer van aan.

Badge +3

Aangifte inderdaad, en dan hopen op meer toezicht.

Reageer