beantwoord

Check-uit niet gemist maar wel mail met correctietarief dat een check-uit is gemist

  • 5 September 2022
  • 7 reacties
  • 218 Bekeken

Mail ontvangen dat ik een check-uit gemist zou hebben met het verzoek contact op te nemen als ik mijn eindstation wil doorgeven. Omdat ik een Flex abonnement heb kan ik dit kennelijk niet online regelen. Het kan dus alleen telefonisch maar ik zit inmiddels al meer dan een haf uur in de wacht en er wordt vanwege drukte naar online verwezen. Ik zit dus in een eindeloze loop…

Ik zou zogenaamd vrijdag 2 september niet hebben uitgecheckt op station Arnhem Presikhaaf. Dit heb ik echter wel gedaan. Nu krijg ik een claim van € 20,- en wil ik dit zsm opgelost zien. Het betreft woon-werkverkeer en ik wil mijn werkgever niet opzadelen met een te hoge factuur.

icon

Beste antwoord door Laura NS 5 September 2022, 10:52

Bekijk origineel

7 reacties

Inmiddels na 40 minuten de klantenservice aan de lijn gehad. Wat een drama. Nadat ik had uitgelegd waarom ik belde en met nadruk had gezegd dat ik het niet online kon regelen omdat ik een Flex abonnement heb, was de eerste vraag: ‘Heeft u het al online proberen te regelen?’ …..
Daarna heb ik geprobeerd duidelijk te maken dat het hier een storing moet betreffen omdat ik die dag kennelijk alleen op mijn eindstation ben geregistreerd (Nijmegen) en dus 2x niet op mijn beginstation. Volgens de klantenservice kon zij in haar systeem daar niets mee doen alleen met de uitcheck. Toen ik aandrong bleek het opeens wel te kunnen. Maar nog steeds bleef ze herhalen dat ik vergeten was in- en uit te checken. Mijn verzoek om toch echt even te melden dat hier misschien een storing gaande was, kwam niet binnen. Ik hoop via deze weg dat het wel opgepakt wordt. Er was afgelopen vrijdag namelijk ook een storing bij Arnhem Zuid met het in-en uitchecken.

Welkom op onze NS Community, brasing. Vervelend dat je zo lang moest wachten. Het kan zo zijn dat het poortje dit niet goed heeft geregistreerd. Ik heb er verder nog niks over gehoord. Ik noteer hem uiteraard wel even. Het is verder opgelost met je gemiste check?

Of het is opgelost weet ik pas als ik mijn volgende factuur ontvang.

Opnieuw mail ontvangen dat ik een check-uit gemist zou hebben.

Ik zou zogenaamd 6 september niet hebben uitgecheckt op station Arnhem Presikhaaf. Dit heb ik echter wel gedaan. Vorige week hetzelfde probleem op hetzelfde station. Poortje geeft gewoon groen licht als ik mij kaart ertegenaan houd en gewoon geluidsignaal. En nee ik vergeet niet uit te checken!

Over Arnhem Presikhaaf heb ik de vraag uitstaan wat er aan de hand is, want daar ben je zeker niet de enige.

Reputatie 5

Ik had dit op 10 Juli op Amersfoort centraal.

Gemiste check uit,wat daar niet eens kan door de poortjes die er staan.

(Ik ben het station uit- en weer ingegaan)

Is gelukkig opgelost door de klantenservice

Kan er iemand van NS nakijken of er misschien ergens iets fout gaat?

Zou je dit aan onze klantenservice willen doorgeven en daarbij het nummer van het poortje door willen sturen?

Reageer