Skip to main content
Antwoord

checkout station Arnhem Presikhaaf

  • September 9, 2022
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Opnieuw mail ontvangen dat ik een check-uit gemist zou hebben.

Ik zou zogenaamd 6 september niet hebben uitgecheckt op station Arnhem Presikhaaf. Dit heb ik echter wel gedaan. Vorige week hetzelfde probleem op hetzelfde station. Poortje geeft gewoon groen licht als ik mij kaart ertegenaan houd en gewoon geluidsignaal. En nee ik vergeet niet uit te checken! Ik heb een flex abonnement dus kan dit niet online oplossen. Ik ga niet opnieuw een uur in de wacht staan om te bellen. Kan dit worden opgelost. Zowel storing bij Presikhaaf als get feit dat ik dit niet online kan fixen?

Beste antwoord door Laura NS

Vreemd. Natuurlijk ga ik dit even aankaarten, want dit zorgt voor veel ongemak. De gemiste check kan ik van TS niet aanpassen, daar is echt klantenservice voor nodig. Mocht je niet lang actief willen wachten aan de telefoon, kan je ook chatten. Je kan de chat op de achtergrond open laten staan en af en toe kijken of er een bericht is gestuurd. Op dit moment zie ik dat de kans heel groot is dat je vanmiddag nog antwoord krijgt.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • September 9, 2022

Ik ken de situatie niet maar als er dus poortjes staan op Arnhem Presikhaaf dan is dus echt iets met die poortjes aan de hand en dient NS dit dus op te lossen. 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 9, 2022

Zie ook 

Waar een andere reizigers ook een dergelijk issue heeft.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2022

Vreemd. Natuurlijk ga ik dit even aankaarten, want dit zorgt voor veel ongemak. De gemiste check kan ik van TS niet aanpassen, daar is echt klantenservice voor nodig. Mocht je niet lang actief willen wachten aan de telefoon, kan je ook chatten. Je kan de chat op de achtergrond open laten staan en af en toe kijken of er een bericht is gestuurd. Op dit moment zie ik dat de kans heel groot is dat je vanmiddag nog antwoord krijgt.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 9, 2022

Op dit moment zie ik dat de kans heel groot is dat je vanmiddag nog antwoord krijgt.

Ik heb toch echt wel te doen met de klanteNService-medewerkers. Dat je zo'n zin uit je toetsenbord krijgt ...


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • September 9, 2022

Hou op, schei uit, haha. Ik heb blaren van het typen als ik werkzaam ben op social media en chat. 😪 We doen ons best!


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • September 9, 2022

Mocht dit toch nog voorkomen, @brasing, zou je dan in dit topic de tijden en paalnummers willen sturen? Dan kan de afdeling zien wat er aan de hand was (en het evt oplossen).

@DATHeumen12 op jouw foto (die je deelde in dit topic) mis ik net het nummer van de betreffende check-zuil. Weet je deze nog? Staat net onder trein op de foto.