Compliment Kiosk Arnhem

  • 15 December 2022
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Reputatie 2

Ik wil graag mijn dankbaarheid en complimenten uiten naar de jongedame die op vrijdag 9 december rond 13.30 aan het werk was bij de kiosk op perron 10/11 op Arnhem Centraal.

Mijn ouders (stel in de 80 jaar) waren naar ons onderweg. Ze reizen bijna nooit en moeder was ook vrij nerveus. Als klap op de vuurpijl viel ze ook nog eens op de roltrap waardoor beiden in paniek raakten. Hierop zijn ze de kiosk in gegaan, waar jullie medewerker heel adequaat reageerde en mijn ouders voortreffelijk heeft geholpen, ondanks dat zij klanten in de winkel had op dat moment.

Kalm en menselijk contact zorgde ervoor dat mijn ouders kalm werden. Moeder bleek een flink stuk van haar arm ontveld te hebben, maar daar bleek jullie medewerker ehbo te hebben. Een kundig en keurig verband werd aangelegd.

De wond is inmiddels aan het helen. Moeder stopt echter niet met het vertellen van dit verhaal en vertelt aan iedereen die het horen wil over haar reddende engel. 

 

Super NS! Zulke medewerkers zijn goud waard!


1 reactie

Goedemorgen Gerrie en Kees en welkom bij de NS Community!

Mooi om te lezen dat deze medewerker jouw ouders zo goed heeft geholpen! Ik zal het intern doorgeven, maar wil adviseren om dit compliment ook door te sturen via het contactformulier van Kiosk zelf!

Reageer