Defecte incheckpaal | NS Community
beantwoord

Defecte incheckpaal

  • 7 December 2021
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Op Rotterdam Zuid, spoor 2/3 maakt een onderdeel van de poortjes een heel hard trillend geluid het is vrij luid en nog halverwege het perron te horen.

icon

Beste antwoord door Denice NS 8 December 2021, 11:04

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Donyae. Welkom bij de Community.

Goed dat je dit doorgeeft. Er zijn echter meerdere poortjes bij spoor 2/3 op Rotterdam Zuid. Heb je enig idee om welk poortje (nummer) het precies gaat?

Ja het is eigenlijk het grijze onderdeel van de poortjes. Waar naar mijn idee het mechanische gedeelte in zit. Ik kom zelf niet uit Rotterdam dus ik kan niet zeggen welk nummer, maar het is het rechter onderdeel wanneer je het spoor op loopt. Het is dus eigenlijk niet het poortje zelf. Excuus ik merk dat ik het vrij lastig vind om uit te leggen haha. Hier onder vind je een foto van wat ik bedoel. 

 

Dankjewel. Ik zal het, inclusief je voorbeeld foto, doorzetten zodat er binnenkort even een monteur langs kan gaan :smile:

In hoofddorp is één met licht-qr code scanner stuk. Het is het perron aan bus zijde. Ik weet niet perron nummer, wel dat je op dit perron naar schiphol/amsterdam kan gaan. Met digitaal kaartje van het perron te komen.

Dat moet bij spoor 3 en 4 zijn. Bedankt voor het doorgeven!

Reageer