beantwoord

Defecte lift station Assen 19-09-2023

  • 19 September 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken


Beste,

Gezien ik elders nog geen melding of status over dit onderwerp gevonden heb, bij deze de melding van een defecte lift op station Assen aan centrumzijde van het station (liftnr. ASN-LIF-001) met natuurlijk de vraag deze op te lossen. Type defect: lift blijft beneden. Kan van boven niet opgeroepen worden en gaat van binnenuit niet naar boven. Deuren gaan nog wel open. Alle perrons zijn op dit moment nog toegankelijk, maar middels een omweg (andere zijde van het station). 

Verder de vraag op welke wijze dit voor het reizen inzichtelijk gemaakt kan worden wanneer iets defect, maar ook weer opgelost is (statusweergave). De NS-app en NS-planner geven dit, in ieder geval voor dit station, (nog) niet aan. Zie ook: https://www.prorail.nl/reizen/stations/toegankelijkheid/langdurige-storingen-liften-en-roltrappen. 
Daarbij sluit ik mij aan bij het voorstel wat in onderstaand topic genoemd is om dit (beter) inzichtelijk en overzichtelijk te maken. 

 

Ook de vraag wat de juiste route is dergelijke meldingen te doen opdat het op de juiste plek/de verantwoordelijke terecht komt of dat deze wijze (het aanmaken van een topic op het communityforum) de gewenste route is.

Als laatst de vraag om dit topic pas te sluiten wanneer er een bevestiging is dat de lift weer volledig functioneel is.

 

Met vriendelijke groet,

Joas

icon

Beste antwoord door Daniël NS 19 September 2023, 17:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Ik heb een melding doorgezet over dit defect, bedankt voor het melden Joas.

Over de inzichtelijkheid hiervan kan ik verder op dit moment niks zeggen, maar ik kan je wel meegeven dat het intern zeer bekend is dat reizigers dit graag in willen zien.

Je kunt defecten zoals dit hier melden zou je dat willen, maar we pakken dit altijd het snelste op als je dit naar ons tweet op X.
 

Reageer