beantwoord

Defecte lift station hoorn

  • 13 April 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Goedemorgen 

 

Inmiddels is het dag 3 dat de liften niet functioneren op station Hoorn , deze zijn defect. Daar ik invalide ben is het een hele klim om naar boven en beneden op het perron te komen. Zeer klant-ontvriendelijk en zeker voor de mensen die slecht ter been zijn. Het is scheer en inslag dat deze buiten werking zijn. Dit kan gewoon zo niet en dit moet opgelost worden. Soms door het defect mis ik haast mijn trein. Conducteur ziet je aankomen en fluit gewoon af. Dit is geen doen op deze manier

icon

Beste antwoord door Lorena NS 13 April 2023, 10:50

Bekijk origineel

3 reacties

Inmiddels is het dag 3 dat de liften niet functioneren op station Hoorn , deze zijn defect. Daar ik invalide ben is het een hele klim om naar boven en beneden op het perron te komen. Zeer klant-ontvriendelijk en zeker voor de mensen die slecht ter been zijn. Het is scheer en inslag dat deze buiten werking zijn. Dit kan gewoon zo niet en dit moet opgelost worden. 

Vervelend, maar als een lift echt defect is kan het in extreme gevallen weken tot maanden duren voordat hij gerepareerd kan worden. De oorzaak zijn lange levertijden voor vervangende onderdelen en een tekort aan technisch personeel.

Reputatie 7
Badge +2

Station Hoorn heeft toch juist ook een overweg waarmee perron 2/3 te bereiken is? Of komt u vanaf de kant van het ziekenhuis naar het station?

In dat laatste geval zou het nog een optie kunnen zijn om een van de diverse buslijnen te gebruiken om naar de centrumzijde te komen, zodat u via de overweg het perron kunt bereiken.

Blijft vervelend uiteraard en kost extra tijd, maar hier is er tenminste nog een alternatief beschikbaar wat voor veel andere stations niet het geval is.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi sandra1978 en welkom bij de NS Community! 
Begrijpelijk dat het ontzettend vervelend is als je steeds bij een defecte lift staat. Ik heb er direct even achteraan gebeld. De defecte lift van spoor 2/3 staat nog bekend. Er is helaas nog geen indicatie wanneer deze gerepareerd wordt. De andere twee liften zouden (sinds gisteravond) weer moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral weten welke lift nog defect is. En wellicht heb je nog iets aan de tip van Daniel totdat de lift op spoor 2.3 gerepareerd is.

Reageer