Defecte WC station Hoogeveen

  • 5 March 2024
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

de openbare WC op station Hoogeveen is ondertussen al sinds eind vorig jaar of nog wel langer buiten gebruik. er zijn geen alternatieven in de buurt wat erg vervelend is, vooral voor mensen die hier problemen mee hebben.

is er zicht op wanneer dit opgelost wordt?


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey MarvinS en welkom op de NS Community! 

Deze melding is al een aantal keren voorbij gekomen de laatste tijd. Het is dus in ieder geval bekend, maar ik ga even voor je navragen of hier een update over is. Hopelijk kan ik er snel op terugkomen! 

Reputatie 6
Badge +2

Daar ben ik weer. Ik krijg net de terugkoppeling dat het toilet al gerepareerd en weer open is.

Daar ben ik weer. Ik krijg net de terugkoppeling dat het toilet al gerepareerd en weer open is.

Dit klopt niet. De toilet is kapot sinds 18 december 2023 na brandstichting. https://regionieuwshoogeveen.nl/72035/klein-brandje-op-wc-van-treinstation-hoogeveen/

 

Ik kom elke dag bij het station en de toilet heeft vanaf 18 december geen dag gewerkt. Ik en andere mensen doen onze behoeften voor of naast het station. Daardoor stinkt het enorm en ziet het er vies uit. Dus dat de toilet open is klopt niet. Zie mijn foto om de huidige situatie van de toilet op station Hoogeveen te zien. 

 

Ik zal het doorgeven.

Reageer