Hallo Tessdev en welkom bij de NS Community,
Waarschijnlijk is je vraag of je in aanmerking komt voor een vergoeding als je fiets wordt gestolen of beschadigd. Deze informatie kan je terugvinden via onze voorwaarden. Er zijn stallingen met servicemedewerker en zelfservice fietsenstallingen. De zelfservice fietsenstalling heeft een toegangspoort en wordt bewaakt door veiligheidscamera’s.
Hallo Tessdev en welkom bij de NS Community,
Waarschijnlijk is je vraag of je in aanmerking komt voor een vergoeding als je fiets wordt gestolen of beschadigd. Deze informatie kan je terugvinden via onze voorwaarden. Er zijn stallingen met servicemedewerker en zelfservice fietsenstallingen. De zelfservice fietsenstalling heeft een toegangspoort en wordt bewaakt door veiligheidscamera’s.
Hallo Erryt NS,
Zo ver was ik inderdaad al gekomen, echter vraag ik me dus echt af wat ik nou kan verwachten van zo'n beveiligde fietsenstalling met een veiligheidscamera en servicemedewerker. Het is vooral dat ik nergens kan vinden wat de definitie van een beveiligde fietsenstalling is en wat de acties zijn die NS onderneemt om ervoor te zorgen dat mijn fiets niet beschadigd of gestolen wordt. Het feit dat er een servicemedewerker aanwezig is, zegt weinig, ik zie nergens wat ik van deze persoon mag verwachten.
Met vriendelijke groet,
Tess
Je hoeft in iedergeval niet te verwachten dat de deze servicemedewerker jouw fiets met zijn/haar leven zal beschermen. de servicemedewerker z'n/d'r leven staat voor op, het zal dus blijven bij een "Meneer/Mverouw wilt u dat alstublieft niet doen".
Lijkt me logisch wat je kan verwachten van de camerabeveiliging, mocht je fiets beschadigd of gestolen worden dan kan er gekeken worden naar de camerabeelden.
Je fiets staat (iets) veiliger in een beveiligde fietsen stalling.