Delft Campus Richting rotterdam lift kapot | NS Community
beantwoord

Delft Campus Richting rotterdam lift kapot


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Op Delft Campus is de lift naar de trein richting Rotterdam kapot

icon

Beste antwoord door Lorena NS 9 May 2022, 12:34

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi sbmm en welkom op de NS Community! 

Ik heb je melding direct doorgezet. Bedankt voor het melden! Hopelijk werkt de lift snel weer!

Goedemorgen, Gisteren werkte deze lift nog steeds niet. Volgens man die daar rondloopt, is dat al maanden zo. Ik loop met twee krukken en dankzij 2 vriendelijke mensen ben ik toch op het perron kunnen komen. Hopelijk is dit nu snel opgelost.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Bianka,

Gaat dit om dezelfde lift op spoor 2? Dan zet ik er graag weer een melding over door.

Ja klopt richting Rotterdam

Ik heb er weer een melding van gemaakt, Bianka!

Hopelijk is dit nu spoedig opgelost.

We staan al bijna een half uur stil met de sprinter op spoor 2 van station Delft Campus, maar krijgen geen informatie wat er aan de hand is. Weet iemand wat er aan de hand is?

Reputatie 7
Badge +3

Op Twitter zie ik nu net een bericht over een defecte trein tussen Den Haag en Rotterdam. Mogelijk zit jouw sprinter daar ergens achter of het is jouw sprinter die defect is of opnieuw opgestart moet worden.

Als jij in trein 5065 zit is deze intussen weer gaan rijden na 26 minuten stilstaan op Delft Campus.

https://treinposities.nl/ritinfo/20230417/5065

 

 

Dank voor de reactie. Na een half uur ging hij inderdaad opeens weer rijden. Fijn dat jullie wel informatie gaven!

Dank voor de reactie. Na een half uur ging hij inderdaad opeens weer rijden. Fijn dat jullie wel informatie gaven!

Het kan zijn dat de omroep niet werkt in de trein of dat er vanwege een shut down van de trein geen mogelijkheid is tot omroepen.

Wel zou het in zo'n geval goed zijn als de dienstdoende Hc even door de trein loopt, maar bestaat een trein uit 2 of meer  delen dan is het weer de vraag of hij/zij in de andere delen kan komen zonder het spoor te betreden.

En weer is er een lift stuk op Delft Campus. Nu richting Delft. Deuren sluiten niet. 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de melding, Bianka! Ik heb het doorgezet.

Reageer