Ik heb gisteren geparkeerd ten zuiden van station Zwolle. Vervolgens leek de enige wandelroute door de stationshal te zijn. Ik checkte in en wilde aan de andere zeide uitchecken. Dat lukte niet en een vriendelijke host heeft mij er uitgelaten. Vervolgens is er wel 20 euro van mijn rekening afgeschreven. Hoe kan ik die terug ontvangen?
Antwoord
door de stationshal voor 20euro
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Bedoel je dat er vandaag 20 euro van je bankrekening is afgeschreven? Dan zie https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht
Gebruikte je een persoonlijke ov-chipkaart (20 euro saldo afgetikt wegens een ontbrekende uitcheck), dan neem contact op met de NS Klantenservice (telefoon, chat, social media), ook als je een NS Flex abonnement hebt en 20 euro in je Mijn NS reishistorie of de NS app ziet staan.
Was het een anonieme ov-chipkaart, dan zie www.uitcheckgemist.nl of neem contact op met OV-chipkaart (0900 0980)
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
