door storing bewaakte fietsenstalling mag ik mijn fiets niet stalken | NS Community
beantwoord

door storing bewaakte fietsenstalling mag ik mijn fiets niet stalken

  • 8 February 2023
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Goede dag,

Ik wil vanmiddag mijn fiets stallen in bewaakte fietsenstalling in Rijswijk, maar de toegangspoort staat in storing. De helpdesk wil de poort niet voor mij open doen, omdat ik dan de volgende keer er niet uit kan, want mijn fiets staat dan niet geregistreerd. Ik heb dit wel eens eerder meegemaakt en toen werd op afstand de poort wel open gedaan, dus ik begrijp niet waarom het toen wel kon en vandaag niet. Nu moet ik dus mijn fiets buiten zetten. Voor 1 nachtje zou ik het niet zo’n probleem vinden, maar ik ben pas volgende week dinsdag weer in Rijswijk. Ik heb mijn fiets wel vastgezet met een kettingslot, maar met een beetje kniptang is deze zo los volgens mij. Ik heb maar een foto gemaakt dat mijn fiets daadwerkelijk buiten staat, voor het geval hij de komende dagen gestolen wordt. Ik verwacht alleen dat ik geen vergoeding krijg van NS mocht de fiets gestolen wordt. Ik vond de behandeling van de vrouwelijke helpdeskmedewerkster, die haar collega kwam ondersteunen, trouwens niet sympathiek: ze wilde de poort voor de meneer die na mij kwam zonder fiets pas open doen als ik naar buiten ging, omdat ze niet wilde dat ik achter die meneer aan zou lopen als ze voor hem wel de poort open zouden doen. 
Kan ik op de hoogte gehouden worden wanneer de storing voorbij is? Indien nodig ga ik toch langs Rijswijk om mijn fiets daar te stallen. 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 8 February 2023, 19:23

Bekijk origineel

2 reacties

Haha, ik zie een stomme tikfout: stalken ipv stallen. Nou ik stalk mijn fiets niet hoor, ik ben niet psychisch doorgedraaid. :-)

Reputatie 6

Hey RoijersB! Welkom bij de NS Community.

Eerst over je vraag; Ik kan je helaas geen updates geven over de verstoring, excuses. Verder kan ik niet aangeven wat het wel of niet mogelijk maakt om een poort wel of niet open te doen in dit soort gevallen, maar ik kan je wel meegeven dat je een klacht in kunt dienen over de situatie zou je dat willen. Het is natuurlijk alles behalve handig dat je niet in de bewaakte fietsenstalling komt nu. Verder als je voelt dat het contact met de medewerker niet sympathiek was is dat natuurlijk ook een potentiele reden voor een klacht. Dit kan ingediend worden via onze klantenservice.

Ik kan de titel van het topic nog voor je aanpassen zou je dat willen!

Reageer