Skip to main content

Geachte mevrouw en/of meneer. 

Afgelopen donderavond 10-10-2024 heb ik gereisd van Hilversum naar Amersfoort . Heenreis verliep goed en is er euro 4,30 in rekening gebracht. Zie NLOV*************** www.ovpay ************************.

Bij de terug reis om 21,00 heb ingecheckt op station Amersfoort om ong. 21,00 uur. Bij aankomst in Hilversum 21:17 heb ik getracht uit te checken echter kreeg een storing en melding dat ik niet kon uit checken?.

Toch kon ik via het poortje naar buiten. Heb nagevraagd bij de beveiliging die aanwezig waren op het station wat er was voor gevallen. Zij vertelden dat er voor mij ook een man was geweest met het zelfde verhaal. Het advies gekregen om via de klantenservice mijn situatie uit teleggen en het te veel betaalde geld terug te vragen. 

Mijns in ziens en ook die van de beveiliging lijkt het te gaan om een computerfout.

Mijn vraag is dan ook Kunt het te veel betaalde geld terugstorten op mijn rekening. Het gaat om 15,70 euro.

Betreft boeking: NLOV*************** >www.ovpay *******************************

Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd 

met vriendelijke groet 

Richard Kauffmann

*aangepast moderator

Dit is een openbaar forum, dringend advies om je persoonsgegevens onmiddellijk te verwijderen voor er iemand met je identiteit vandoor gaat.

Goedemiddag rtpjrikau, Welkom op de NS Community!

Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan met jou meekijken naar een oplossing.

Je kunt dit na 5 dagen corrigeren via https://zelfregelen.ovpay.nl

Reageer