draaideur station fietaenstalling Spoorlaan kapot

  • 20 February 2024
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

De draaideur van de fietsenstalling aan de voorkant van het NS Station Tilburg (Spoorlaan) is al heel lang kapot. Deze bevindt zich op het bovenste perron. Je kan nu niet met je fiets naar het bovenste station komen. Deze gaat regelmatig kapot. Kan deze goed gemaakt worden? 


5 reacties

Hallo Sass en welkom bij de NS Community.

Dit is een bekend probleem en er wordt al een tijdje gewerkt aan een oplossing. Ik heb alleen geen zicht op wanneer de draaideur weer volledig gerepareerd is.

Dank je wel voor je antwoord. Hoe kan ik op de hoogte worden gehouden?

Reputatie 7
Badge

Af en toe ter plekke kijken en eventueel navragen bij medewerkers.

Hallo Sass en welkom bij de NS Community.

Dit is een bekend probleem en er wordt al een tijdje gewerkt aan een oplossing. Ik heb alleen geen zicht op wanneer de draaideur weer volledig gerepareerd is.

 

Hallo Rory en collega’s,

Dit is inmiddels al maanden aan de gang en kost dagelijks honderden reizigers tijd. Er wordt helemaal niet aan gewerkt. Het is een draaideur, max een dag werk om te repareren of desnoods geheel te laten vervangen.

Ik zag dat er inmiddels iemand de moeite heeft genomen om stickers te drukken met de tekst “Wanneer wordt de f*cking draaideur boven gemaakt”. Deze zitten op de draaideur beneden. Dit is wel een beetje een teken aan de wand dat dit een hoop reizigers frustreert. 

Fix het ZSM NS!

 

Groet, David

 

Reputatie 5

En dat durven ze nog "service" te noemen. Ze willen zo veel mogelijk geld met zo weinig mogelijk moeite. NS lijkt steeds meer op een Low-Cost op rails.

Reageer