Skip to main content
Antwoord

duidelijke afbeelding e-ticket scan poort

  • July 6, 2022
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

Ik kon laatst de scan poort voor mijn e ticket op station Dordrecht niet vinden. Net zag ik een dame ook zoeken naar het poortje voor de e-ticket. Het staat niet duidelijk aangegeven waar je kan scannen. Is het voor NS een idee om dat groot op de poort te vermelden. Dan is dat direct duidelijk voor de reizigers.

Beste antwoord door MoDe

Het is meestal het meest uiterste poortje, de rechter en/of de linker. Er staat ‘scan ticket’ bij het glazen ruitje.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • July 6, 2022

Het is meestal het meest uiterste poortje, de rechter en/of de linker. Er staat ‘scan ticket’ bij het glazen ruitje.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 6, 2022

Op deze foto is het verschil te zien. Het meest linker poortje waar een groen pijl te zien is, is voor e-tickets. Op het deurtje is het symbool van “scan ticket” te zien en op de plek waar je je kaart of ticket aanbiedt is een ronde glazen plaat met in een kleiner eraan vastgemaakt kleiner rondje met een pijl.

 

 


Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • July 6, 2022

En als je het poortje in eerste instantie nog niet herkend: bij het brede poortje kan je sowieso altijd een E-ticket scannen.