Ik kon laatst de scan poort voor mijn e ticket op station Dordrecht niet vinden. Net zag ik een dame ook zoeken naar het poortje voor de e-ticket. Het staat niet duidelijk aangegeven waar je kan scannen. Is het voor NS een idee om dat groot op de poort te vermelden. Dan is dat direct duidelijk voor de reizigers.
Bladzijde 1 / 1
Het is meestal het meest uiterste poortje, de rechter en/of de linker. Er staat ‘scan ticket’ bij het glazen ruitje.
Op deze foto is het verschil te zien. Het meest linker poortje waar een groen pijl te zien is, is voor e-tickets. Op het deurtje is het symbool van “scan ticket” te zien en op de plek waar je je kaart of ticket aanbiedt is een ronde glazen plaat met in een kleiner eraan vastgemaakt kleiner rondje met een pijl.
En als je het poortje in eerste instantie nog niet herkend: bij het brede poortje kan je sowieso altijd een E-ticket scannen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.