Skip to main content
beantwoord

fatbike gestolen

  • 11 June 2024
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken


"Mijn fatbike is gestolen vanaf Stationsplein 3 in Heerhugowaard vanuit de overdekte fietsenstalling. Ik kwam vanavond terug bij mijn fiets en hij was weg.

 

5 reacties

Ik heb mijn uitgebreide antwoord weggehaald. Zie antwoord van @Daniël NS hieronder. Komt op hetzelfde neer.

Reputatie 6

Hey N Nasreldin Abdelmageed. Welkom bij de NS Community.

Het is zeer naar om te lezen dat je fatbike gestolen is. Helaas kan ik dit hier niet voor je oplossen, maar onze klantenservice kan je wel verder helpen. Neem contact op met onze collega's daar om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.  

Reputatie 7
Badge +3

Is hij gestolen of door medewerkers op een andere plek gezet? De fatbike op de foto staat op een bakfietsenplaats, de fiets daarnaast had daar ook niet mogen staan.

Neem contact op met de klantenservice via de andere kanalen. NS kan afhankelijk of en hoe de fiets verzekerd een vergoeding geven voor uit NS stallingen gestolen fietsen.

Badge +3

Is hij gestolen of door medewerkers op een andere plek gezet? De fatbike op de foto staat op een bakfietsenplaats, de fiets daarnaast had daar ook niet mogen staan.

De (transport)fiets daarnaast had rechts moeten staan (in een goot), maar een fatbike past daar niet dus dan is de plek voor bak- en andere buitenmodel fietsen wel een ‘juiste plaats’. Volgens mij staat er zelfs ‘buitenmodel fiets’ op die oranje lijn.

Als de fatbike op de foto die van TS is kan die in ieder geval zeggen ‘we hebben de foto nog’. Foto’s maken is natuurlijk altijd verstandig, maar het roept natuurlijk ook vragen op want ik zie geen degelijk slot. Een verzekering zal daar ook wel wat van vinden…

Beruchte stalling in Heerhugowaard, in 2022 werden 78 fietsen uit deze "bewaakte" NS stalling gestolen.

Reageer