Skip to main content

Mijn E-bike wordt geregeld in de bewaakte stalling beschadigd en spullen eraf gedraaid. Door de dikkere banden past de fiets niet in de rekken. Ik probeer mijn fiets altijd netjes aan de kant te zetten maar geregeld hangt er een kaartje aan en is de fiets geprobeerd te verplaatsen. Mijn fiets is niet de enige fiets met dit soort banden en ik zie deze fietsen ook met hetzelfde probleem. Het is een bewaakte stalling hoe is het mogelijk dat geregeld spullen ervan gesloopt worden? Is er een beheerder die telkens deze fiets probeert te verplaatsen en die kaarten erop hangt? waarom wordt er niet rekening gehouden met fietsen met dikkere banden en komt er een gedeelte stalling geschikt voor deze fietsen?

Waar kun je terecht met schade opgelopen in deze bewaakte stalling?

Zo bewaakt is de fietsenstalling helemaal niet, er hangen camera's en dat is het enige beetje bewaking dat er is.

Maar goed op afstand kan je vrij weinig doen, dus aan die bewaking heb je niet zo veel.


Zo bewaakt is de fietsenstalling helemaal niet, er hangen camera's en dat is het enige beetje bewaking dat er is.

Maar goed op afstand kan je vrij weinig doen, dus aan die bewaking heb je niet zo veel.

wie hangt dan die kaartjes erop dat de fiets in het rek moet en probeert met geweld dit te doen met schade als gevolg?


Zo bewaakt is de fietsenstalling helemaal niet, er hangen camera's en dat is het enige beetje bewaking dat er is.

Maar goed op afstand kan je vrij weinig doen, dus aan die bewaking heb je niet zo veel.

wie hangt dan die kaartjes erop dat de fiets in het rek moet en probeert met geweld dit te doen met schade als gevolg?

Er zijn ook nog fietsenstallingen waar wel personeel aanwezig is. Misschien dat Dorotheetje kan aangeven welke stalling het betreft.


Het is de bedoeling om fietsen in de rekken te zetten of speciaal aangegeven plaatsen. De meeste stallingen hebben aparte plekken voor e-bikes, fatbikes en buitenmodelfietsen. Jouw stalling heeft dat niet?

Als er kaartjes aan jouw fiets worden gehangen dan zal er regelmatig een medewerker aanwezig zijn. Van schade kun je aangifte doen, maar voor zover ik weet is NS daarvoor niet aansprakelijk.


Hallo Dorotheetje en welkom bij de NS Community,

 

Het is lastig aan te geven waarom je fiets continue wordt verplaatst. Meestal is dit het geval als ze niet op de juiste plek staan. Zoals MoDe al aangaf worden de kaartjes opgehangen door personeel. Mocht je deze eens tegenkomen kan je altijd vragen waarom je fiets wordt verplaatst of dat je het verzoek krijgt om dit te doen.

 

NS is niet verantwoordelijk voor schade aan de fiets of accessoires (vermeld op huisregels in elke stalling).


Reageer