beantwoord

Fiets gestolen

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo,

Mijn elektrische fiets is afgelopen week op jillie bewaakte fietsenstalling in Roosendaal gestolen.

 

Nu ben ik wel verzekerd maar voor een X bedrag en zijn er een aantal onderdelen die ik toch via jullie wil verhalen. Echter konden ze me telefonisch voornamelijk jullie std procedure toelichten bij fiets diefstal. Maar deze is niet van toepassing bij mij.

Het volgende wil verhalen:

Verschil van oude prijs en nieuwe prijs van mijn fiets. Ik heb deze verzekerd voor het aankoop bedrag echter is de prijs van mijn fiets gestegen.

 

De kosten voor mijn fietstas, slot en regenpak,Lcd scherm deze zijn niet meegenomen in mijn verzekering

 

En tot slot ook kosten voor het ongemak. Ik heb mijn fiets dagelijks nodig en nu heb ik deze niet tot mijn beschikking, ben nu afhankelijk van OV en dit kost mij enorm veel geld. De verzekering is nog 25 tot 30 werkdagen bezig met mijn verzoek waardoor de kosten enorm oplopen.

 

Graag zie ik deze oplossingen tegemoet!

icon

Beste antwoord door Tamzin 2 November 2023, 22:47

Bekijk origineel

1 reactie

Dit is een forum van medereizigers en wij kunnen u hiermee niet helpen. U moet contact opnemen met de Klantenservice en uw probleem daar voorleggen. 

Reageer