beantwoord

Fiets kwijt | Fietsenstalling Utrecht Centraal

  • 5 February 2024
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Hoi allemaal,

 

Gisteren heb ik mijn fiets geparkeerd in de bewaakte fietsenstalling bij Utrecht Centraal. Toen ik deze wilde ophalen, bleek die er niet meer te staan. Ik had de fiets netjes geparkeerd in vak 78, maar kon deze niet meer terug vinden. Al snel bleek ik niet de enige te zijn; er waren vier mensen meer op zoek naar een fiets die daar niet meer stond. 

De medewerker die de fietsen uitcheckte wist ook nergens van. Ik heb overal gezocht, maar kan mijn fiets niet meer vinden. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door MoDe 5 February 2024, 17:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Aangifte doen van diefstal en de waarde van de fiets claimen bij NS.

Reputatie 5

Sinds wanneer worden er meteen 5 fietsen per keer gestolen? Dit is echt een achteruitgang... Ze moeten meer bewaken volgens mij.

Reputatie 7
Badge +3

Sinds wanneer worden er meteen 5 fietsen per keer gestolen? Dit is echt een achteruitgang... Ze moeten meer bewaken volgens mij.

Kurnen ook verplaatst zijn, maar vind ze dan maar eens terug in zo'n grote stalling.

Hallo merel.utrecht en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je fiets niet meer in de stalling staat. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's uitleg geven hoe je in aanmerking kan komen voor een vergoeding. Ik hoop dat je je fiets snel weer hebt gevonden of dat je een vergoeding hiervoor krijgt.

Reputatie 7
Badge

Trek gerust een paar uurtjes kwijt om te zoeken. Die stalling is onmeunig groot.
Misschien heeft een grapjas die fietsen verhuisd? En anders aangifte doen.

Reageer