beantwoord

Fiets mogelijk niet uitgecheckt bij fietsenstalling?

  • 9 January 2024
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik werk bij de HEMA op Utrecht Centraal en pak vrijwel altijd de fiets naar mijn werk, die ik dan in de grote fietsenstalling op Stationsplein zet voor een paar uurtjes. Nu was ik op 30 december om 6 uur ‘s ochtends onderweg om de winkel te openen toen mijn band leeg ging. Ik heb nog op een lege band doorgefietst en mijn fiets in de fietsenstalling gezet met het idee dat hem na mijn shift zou proberen op te pompen. Hij bleek uiteindelijk echt lek te zijn, dus ik heb hem naar de fietsmonteur in de stalling gebracht. Nu heb ik hem pas vandaag weer kunnen ophalen omdat ik op vakantie was, maar ik kan me niet herinneren of ik hem de 30e heb uitgecheckt voor ik hem naar de monteur bracht, en ik kan dit ook niet vinden in mijn reishistorie/-gegevens van MijnNS. Ik weet dus niet of ik ga moeten betalen voor die periode dat hij bij de monteur stond of niet, of dat ik hem eigenlijk nog had moeten uitchecken toen ik hem ophaalde. Heeft iemand een vergelijkbaar probleem en evt. een oplossing? Ik heb de bonnetjes van de monteur nog, dus heb bewijs dat ik zou kunnen opsturen ter eventuele restitutie.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 9 January 2024, 19:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hey nvdwl. Welkom bij de NS Community!

Ik raad je aan om dit na te laten kijken bij onze klantenservice, zij kunnen dit namelijk zo voor je inzien en rechtzetten indien nodig.

Reageer