beantwoord

Fiets (verkeerd???) gestald op station Bussum maar meer om een PVV Sticker.

  • 6 April 2024
  • 8 reacties
  • 234 Bekeken

Opmerkelijk: Iemand die had zijn fiets gestald op station Bussum en op zijn fietsbel was voorzien van een PVV sticker. Kennelijk zijn ze in de gemeente Gooisemeren of de Spoorwegen niet op gecharmeerd en vind die fietser een racist. Is dit dan normaal voor de gang van zaken?

 

icon

Beste antwoord door Re.tep 6 April 2024, 20:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

Echt belachelijk. Kan je daar ook al een waarschuwing voor krijgen? Zou een klacht indienen bij de gemeente.

Reputatie 3

Ach, zal wel een "grapje" zijn van iemand welke zo'n label ergens gevonden heeft. Die labels zie je nogal eens in allerlei vormen en uitvoering in fietsenstallingen.

Zal echt niet van gemeente of spoorwegen komen, denk je ook niet ?

Weg gooien en verder met je fiets.

Badge +3

Laatst ook een (geplastificeerd) A5’je onder mijn ruitenwisser, voertuig stond aan een publieke laadpaal waar hij dagelijks staat. U mag hier niet parkeren! WTF ⁉

Pamfletje was afkomstig van een of andere sportschool 20 kilometer verderop… 🤣

Reputatie 4

Totaal ongeloofwaardig, daarnaast kan iemand zo'n labeltje aan hun fiets nooit gevonden hebben wanneer de fiets is verwijderd. Het zal toch eens niet dat iemand namens een populistische partij op het internet liegt om ophef te creëren.

Reputatie 7
Badge

Ach, zal wel een "grapje" zijn van iemand welke zo'n label ergens gevonden heeft. Die labels zie je nogal eens in allerlei vormen en uitvoering in fietsenstallingen.

Zal echt niet van gemeente of spoorwegen komen, denk je ook niet ?

Weg gooien en verder met je fiets.

Zou inderdaad goed kunnen. Een of andere extreem linkse partij zal dat wel gedaan hebben.

Reputatie 7
Badge

Dat Twitter/X account die dit verhaal de wereld ingeslingerd heeft is van Widtvoet. Die maakt vaker flauwe grappen. Deze valt onder de categorie 'sneu'. 

https://www.ad.nl/rotterdam/capellenaar-heeft-300-fake-accounts-op-twitter-maar-toch-een-grens~aa9c21dd/

Dat Twitter/X account die dit verhaal de wereld ingeslingerd heeft is van Widtvoet. Die maakt vaker flauwe grappen. Deze valt onder de categorie 'sneu'. 

https://www.ad.nl/rotterdam/capellenaar-heeft-300-fake-accounts-op-twitter-maar-toch-een-grens~aa9c21dd/

Oh dan is dit helder ik moet er achteraf ook wel om lachen. Wha ha ha 🤣 🤣Ik lees helemaal geen krant vandaar mijn vraag. Maar je moet er maar tegen kunnen zou wel om een verlate 1 aprilgrap kunnen zijn misschien. Ik heb zijn reactie op X voor de zekerheid uit voorzorg toch geblokkeerd omdat ik hem anders vind gaan domineren.

Reputatie 3

......Deze valt onder de categorie sneu....

Vooral sneu als je dit soort berichten weer elders gaat plaatsen, zoals hier, om reacties en onrust te veroorzaken.....

Reageer