Skip to main content
Antwoord

fietsenstalling

• December 23, 2024
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Bewaakte fietsenstalling in Hoogeveen is het knopje aan de binnenkant vernield. Reizigers kunnen niet met de knop naar buiten. Het onderdeel vh knopje is nu bij de deur geplaatst zodat iedereen wel eruit kan. Graag met spoed herstellen. Voorkomt diefstal! 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo tanelepya en welkom bij de NS Community,

Ik zal er een melding van maken zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. Bedankt voor het signaal!

4 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2024

Hallo tanelepya en welkom bij de NS Community,

Ik zal er een melding van maken zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. Bedankt voor het signaal!

• Sprinter
  • December 30, 2024

Goed initiatief, een fietspomp in de stalling in Rijswijk. Maar met een slangetje van 20 cm is het logisch dat dit slangetje kapot wordt getrokken. Daarnaast is het onmogelijk om de slang aan het ventiel aanbrengen sluiten. Kan hiernaar gekeken worden? 

• Op het juiste spoor
  • February 18, 2025

Hoi, ik ben benieuwd naar de status van de melding in de stalling van Hoogeveen. Het wordt namelijk inmiddels problematisch. Zowel aan de buitenkant als de binnenkant is de bediening van de deur kapot (al lange tijd).

Gevolg is dat de deur nu continue open staat. Dit is natuurlijk niet geheel wenselijk. Echter wordt de deur (ik denk door de fietsenstalling uitbater die er ook zit) vaak ver dichtgezet. Ik moest laatst aardige capriolen uithalen om mijn fiets en mijzelf door de deur te krijgen. Ik kan mij goed voorstellen als je b.v. een bakfiets hebt je simpelweg niet meer naar buiten komt.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • February 18, 2025

Ik heb gelijk contact opgenomen om te kijken hoe het ervoor staat. Het probleem was volgens het systeem opgelost, maar ik ben bang dat er dan of weer een nieuw defect is bijgekomen of het defect niet correct is opgelost. Ik heb er in ieder geval een nieuwe melding van gemaakt en daarbij vermeld dat er nu aan beide kanten de knop defect is. Er zal snel naar gekeken worden.