Fietsenstalling als daklozenopvang

  • 13 March 2024
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

De onbewaakte overdekte fietsenstalling in Roermond fungeert nu al enkele jaren als daklozenoovang. Zodra de schuifdeuren sluiten 's-avonds sluiten mensen zich binnen. Hebben stroom, internet, een koffiezetapparaat. Roken er. Blowen er en doen hun behoeften op de vloer en het liefst nog daar waar mensen moeten lopen Niets wordt er aan gedaan.Ik heb nog nooit zo'n smeerboel gezien als hier en alle verantwoordelijken lijken het prima te vinden. Waarom wordt hier niets aan gedaan? Foto's op aanvraag. Ik stuur ze ook naar Wouter Koolmees.


1 reactie

Reputatie 5

Veel succes, maar Koolmees bereikt u hoogstwaarschijnlijk niet. Het kan hem waarschijnlijk toch niets schelen. Ik zie ook regelmatig mensen zien bedelen op stations en in treinen. Maar daar wordt niet echt veel aan gedaan. Er wordt daar niets aan gedaan omdat het niemand iets kan schelen. Pas als Koolmees zelf elke dag de fietsenstalling gaat gebruiken (wat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren) wordt er iets aan gedaan. Ik zou u adviseren om ergens anders te gaan klagen, hier zal Koolmees toch nooit kijken. Of iemand anders die er iets aan kan doen. Ik ben wel nieuwsgierig naar de foto’s, om te zien hoe erg het is. 
U kunt uw aandacht bij bijvoorbeeld reizigersorganisatie Rover of het Klachtenloket OV indienen.

Reageer