Fietsenstalling bij station - Overlast Scooters

  • 23 November 2023
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Goedenavond heren van NS,

 

Het valt mij op dat er de laatste tijd in de fietsenstalling van station Heerenveen heel veel scooters worden geparkeerd. Deze scooters blokkeren vaak het halve pad en nemen vooral heel veel ruimte in beslag in de fietsenstalling. Ze staan zowel op plekken waar fietsen horen te staan en plekken waar ze uberhaupt niet eens mogen staan, bijv tegen de muur...

 

Volgens mij mogen hier helemaal geen scooters in de stalling parkeren.. Het is niet voor niets een fietsenstalling lijkt mij?

 

Kan hier beter op gehandhaafd worden? Het station Heerenveen is een van de drukste van Fryslan en al die scooters zorgen ervoor dat minder plekken overblijven voor fietsers.

 

 

vr gr Huub 


5 reacties

Hallo Huub en welkom bij de NS Community,

 

Volgens mij heb je gelijk dat daar geen scooters mogen staan. Ik zal er een melding van maken zodat er naar gekeken kan worden. Bedankt voor het signaal!

Hallo Huub en welkom bij de NS Community,

 

Volgens mij heb je gelijk dat daar geen scooters mogen staan. Ik zal er een melding van maken zodat er naar gekeken kan worden. Bedankt voor het signaal!

Hallo Erryt

 

dank voor het doorzetten, hopelijk kan er iets veranderen

 

Helaas is er tot op heden nog niets veranderd, ik vind dit toch wel nodig om aan te kaarten.

 

Ze staan nog overal achterin de stalling en ook tegen de muur. Zie foto.

Graag oppakken! Dit lijkt misschien iets kleins maar het stinkt verschrikkelijk naar benzine binnen. En je wordt bijna aangereden door die scooter lui..

 

vr gr Huub

Reputatie 6
Badge +2

Hey Huub
Jammer om te lezen dat ze er nog steeds staan en dat het daarom ook zo naar benzine ruikt in de stalling. Ik heb jouw melding opnieuw doorgezet. 

Hey Huub
Jammer om te lezen dat ze er nog steeds staan en dat het daarom ook zo naar benzine ruikt in de stalling. Ik heb jouw melding opnieuw doorgezet. 

hallo Lorena

Nogmaal dank voor het doorzetten, ik zal de komende weken er nog even op blijven letten

Mocht het niet opgelost zijn hoor je nog van me.

 

Het leek er wel op dat er 1 weekje minder scooters stonden, dus wat er in die tijd veranderd is?

Reageer