Per 1 mei 2023 wil ik een fietskluis huren. Vraag1. Is er een fietskluis op station Boskoop (Parklaan) beschikbaar? Vraag 2. Hoe kan ik aangeven bij de online aanvraag dat ik per 1 mei2023 deze wil gaan gebruiken?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Niemant en welkom bij de NS Community.
Je kunt hier het beste contact voor opnemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Chat, Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen je hier dan verder mee helpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.