Skip to main content
Antwoord

fietskluis

• May 1, 2025
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Sta al jaren op wachtlijst fietskluis van station T Harde. Bel regelmatig, ik sta op plek5 wordt elke x bevestigd. Gisteren mail ontvangen, sta nu op plek 10!!!!!!! Moet niet kunnen NS!!!

Beste antwoord door Sascha NS

Goedemorgen Klacht over Ns. Welkom bij de NS Community.

De fietskluiswachtrijen zijn helaas niet mals. Hoe het kan dat je ineens van plek 5 naar plek 10 bent gegaan is mij onduidelijk.
Zo ver ik heb kunnen vinden zijn/worden er geen kluizen verwijderd en/of defecten aldaar. De datum waarop je je reservering plaatst is waarop de wachtrij gebaseerd is, dus het kan niet zo zijn dat er ineens mensen "voordringen”.
Er zit niets anders op dan hopen dat er snel een kluis beschikbaar is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 1, 2025

Dat moet inderdaad niet kunnen, maar wij zijn net zoals jij doodgewone reizigers. Je zult hiervoor toch echt bij de NS klantenservice moeten wezen.

Forum|alt.badge.img+1

Sta al jaren op wachtlijst fietskluis van station T Harde. Bel regelmatig, ik sta op plek5 wordt elke x bevestigd. Gisteren mail ontvangen, sta nu op plek 10!!!!!!! Moet niet kunnen NS!!!

Zier ook dit topic, waarbij steeds door NS-medewerkers een andere plaats op de lijst wordt aangegeven. Lijkt mij een soort black box die wachtrij voor de fietskluizen. Totaal niet transparant.

https://community.ns.nl/op%2Dhet%2Dstation%2D17/ns%2Dfietskluis%2Dstation%2Ddronten%2D70710?tid=70710&fid=17

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Goedemorgen Klacht over Ns. Welkom bij de NS Community.

De fietskluiswachtrijen zijn helaas niet mals. Hoe het kan dat je ineens van plek 5 naar plek 10 bent gegaan is mij onduidelijk.
Zo ver ik heb kunnen vinden zijn/worden er geen kluizen verwijderd en/of defecten aldaar. De datum waarop je je reservering plaatst is waarop de wachtrij gebaseerd is, dus het kan niet zo zijn dat er ineens mensen "voordringen”.
Er zit niets anders op dan hopen dat er snel een kluis beschikbaar is.

Opnieuw Klantenservice gebeld.Deze keer een zeer vriendelijke medewerkster. Ze vertelde me na wat uitzoeken dat ik nr 7 ben op de wachtlijst. Oke dus conclusie...2 maanden geleden op nr 5 , gisteren in mail ns op 10, en vandaag op nr 7. Blijkbaar is voorpiepen op de lijst idd niet mogelijk. Inschrijven is op datum. Toch opmerkzaam