beantwoord

fietskluis defect

  • 3 October 2022
  • 7 reacties
  • 204 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vandaag voor het eerst onze eigen na fietskluis gebruikt. Echter bij het weer eruit willen halen van de fiets blokkeert de klem om hem open te maken. Het slot draait gewoon. 
 

na 5x doorverbonden te zijn bij de klantenservice een melding aangemaakt. Maar niemand die kan vertellen hoe lang het duurt voordat hij open wordt gemaakt, of ik word geïnformeerd. Of de fiets er dan uit wordt gehaald etc. 
Weet iemand hier hoe dit gaat? Of een directer nummer dat ik kan bellen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 October 2022, 19:06

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag Pries en welkom bij de NS Community.

Spijtig om te lezen dat het zo moeizaam is geweest om in contact te komen hiervoor. Helaas hebben we geen directere lijnen daarvoor, dit gaat via onze reguliere Klantenservice. Ook durf ik niet te zeggen hoe lang het gaat duren voordat een medewerker de kluis zal gaan repareren. Ik zou je graag iets anders willen aangeven, maar vrees dat ik dat niet kan.

Wat moet ik doen als de o.v.fietskluis niet opent? Waar zit de fietssleutelbox? Is de N.S. klantenservice ook op zondag beteikbaar?

Reputatie 7
Badge +3

Wat moet ik doen als de o.v.fietskluis niet opent? Waar zit de fietssleutelbox? Is de N.S. klantenservice ook op zondag beteikbaar?

Het beste kun je telefonisch contact opnemen met NS klantenservice en kiezen voor optie OV-fiets. Klantenservice is 24/7 bereikbaar. Of en waar een fietssleutelbox is hangt van de locatie af.

Reputatie 7
Badge +2

Bij OV-fietskluizen hangt de dropbox om de sleutel achter te laten altijd aan de zijkant van de kluizen. Kan wel zijn dat ‘ie een eindje verderop hangt als er normale kluizen naast zitten, maar meestal zitten de OV-fietskluizen op het uiteinde van een rijtje kluizen en de dropbox aan de zijkant van de laatste OV-fietskluis.

Badge +3

Ergens inderdaad… om welk station gaat het @Acht?

Maak vooral een foto zoals bovenstaande, om discussies te voorkomen als de NS de fiets weer eens ‘kwijt is’ en jij een incasso van €350 krijgt.

Wat een goede tips! Dank je wel. Ik moet op zondag reizen en heb de o.v. fiets nodig van station Winsum, in Groningen. Vorige keer raakte ik in paniek omdat de fietskluis niet open ging. Is de o.v. klantenservice wel op zondag bereikbaar? 

Reputatie 7
Badge +3

Wat een goede tips! Dank je wel. Ik moet op zondag reizen en heb de o.v. fiets nodig van station Winsum, in Groningen. Vorige keer raakte ik in paniek omdat de fietskluis niet open ging. Is de o.v. klantenservice wel op zondag bereikbaar? 

De klantenservice is 24/7 bereikbaar.

 

Reageer