Skip to main content
Antwoord

Fietskluis Nunspeet

  • November 8, 2023
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb al 2x het formulier voor een fietskluis op station Nunspeet ingevuld, maar ik krijg geen bevestiging of bericht dat er bijv. een wachtlijst is. De wachttijden bij de klantenservice zijn lang en die keer dat ik er door kom word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Beste antwoord door Daniël NS

Hey Iris_Nunspeet. Welkom bij de NS Community. 

Ik raad je aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice, hier gaat namelijk iets fout want je hoort wel een e-mail hier over te krijgen. 

4 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • November 8, 2023

Welkom bij de NS Community!

Die bevestiging zou je wel moeten krijgen, in ieder geval als er een wachtlijst is. Onderstaande kreeg ik op 9 juli (na een testje) met als onderwerp Internet aanvraag en als afzender (heel bijzonder, en zeer verdacht als ik die aanvraag niet zelf gedaan had) noreply@ns.nl
Misschien in je spam folder?

‘Siencepark’ moet natuurlijk ‘Science Park’ zijn

 


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 8, 2023

Hey Iris_Nunspeet. Welkom bij de NS Community. 

Ik raad je aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice, hier gaat namelijk iets fout want je hoort wel een e-mail hier over te krijgen. 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • November 8, 2023

Inmiddels heb ik eindelijk bericht na een 3e keer het formulier ingevuld te hebben, er is inderdaad een wachtlijst. Hoe kom ik er dan achter op welke plek ik sta?


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • November 9, 2023

Zo ver ik weet wordt dat niet specifiek vermeld, maar de Klantenservice kan dit voor je achterhalen. :)