Ik heb al 2x het formulier voor een fietskluis op station Nunspeet ingevuld, maar ik krijg geen bevestiging of bericht dat er bijv. een wachtlijst is. De wachttijden bij de klantenservice zijn lang en die keer dat ik er door kom word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Antwoord
Fietskluis Nunspeet
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Iris_Nunspeet. Welkom bij de NS Community.
Ik raad je aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice, hier gaat namelijk iets fout want je hoort wel een e-mail hier over te krijgen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
