beantwoord

Foute factuur

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Op 04-01-2024 kwam ik met de Eurostar vanuit Londen aan op Amsterdam Centraal. Omdat we op onze volgende trein moesten wachten ben ik even naar de AH gelopen aan de achterkant van het station. Hiervoor moest ik door de poortjes met mijn OV-chipkaart.  
Vervolgens ging ik weer terug en heb ik bij de poortjes ingecheckt voor mijn reis van Amsterdam naar Amersfoort Vathorst en heb ik daar uitgecheckt. Ik heb dus betaald voor mijn reis van Amsterdam - Amersfoort Vathorst.  Voor het station 10 minuten verlaten heb ik nu €20 ‘correctietarief: reis zonder check-in’ betaald. Dit lijkt me niet correct.  
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden, geld terug vragen op de gebruikelijke manier bij een foutieve in of uit check kan niet. 

 

icon

Beste antwoord door Robert B 29 January 2024, 21:15

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als er op je internationale ticket Amsterdam Centraal stond dan heb je natuurlijk terecht betaald voor Amsterdam - Vathorst.

Maar dan had je voor naar de AH moeten ‘uitchecken’ (poortjes openen) met je Eurostar ticket. Door dat met je ov-chipkaart te doen heb je een uitcheck zonder incheck en dat levert 20 euro correctietarief op.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media) om het te corrigeren.

Reageer